fredag, april 20, 2007

Lite snack, mycket verkstad

Det må verka som att det händer lite i planeringen.
Man kan ju undra varför det inte kommer upp en massa inlägg här på bloggen när det bara blir mindre och mindre tid kvar till den stora dagen.
Då kan jag berätta att det är just därför!
Det blir mer och mer att göra - både inför bröllop och på respektive arbete, skola - därför har det helt enkelt inte funnits tid att uppdatera bl0ggen... men nu gör jag ett försök (som paus i läsningen)!

  • Alla kläder är färdiga.
  • Bordsplaceringen är i princip färdig (Nu är det bäst alla som anmält sig kommer)
  • Resan är betald (fast det kanske jag redan hade nämnt?)
  • Brudgummen har klippt sig (jobb hade han redan) - bruden är nöjd
  • Bruden har varit på provsminkning tillika provuppsättning av håret - bruden nöjd även denna gång
  • Bruden har mött blivande svärmor för att välja servettryck
  • Dukar till festen är under utredning
  • Brudpar till spettkakan är under utredning
  • Musik till festen arbetas ständigt med - har du några önskemål om musik så säg bara till: skriv en kommentar här eller skicka ett mail: cissili@hotmail.com

Kvar är en himla massa småsaker och en hel del betalningar. På måndag ska vi reka med fotografen. Så måste vi ta oss till Västerås någon dag för att hämta ringen och få gravyr i brudgummens ring, samt putsa förlovningsringarna.

Man kan ju lugnt säga att nerverna börjar krypa ut genom porerna. Snart sitter de helt och fullt utanpå kroppen!

5 kommentarer:

Jessi sa...

Ja ni nu närmar det sig verkligen med stormsteg.
Ser fram emot en låååååååååång men superkul dag.
Kramar Jessi!

Maggan! sa...

bara tre veckor kvar,vill du ha hjälp så säg till kramar mamma

Cecilia sa...

mamma...
all hjälp mottages med öppna armar.
Jag hör av mig. =)
En hel del listor håller på att skrivas.
En hel del skolarbete görs denna helg. Men efter tisdag är det full fokus på den stora dagen!

Jessi sa...

Ni vet vart jag finns.
Fredrik får hojta till så fixar jag teérna. Har tagit hem en lista.
Kram på er!!

Cecilia sa...

Jessica: Bra. Jag har sagt åt Fredrik att han ska ringa dig.
Har han minnet med sig så ringer han idag, Tisdag. Kram